دکتر محمد احمدی بافنده

مدرس دانشگاه، کارشناس دریایی،حمل و نقل و امور شهری

با توجه به اهمیت موضوع آموزش در سطح مدیران و کارکنان سازمان ها برای موفقیت دولت ها و خدمت رسانی دولتمردان با به عموم مردم با بهترین شیوه رفتاری و به صورت جهادی، سمینار آنلاین با موضوع " مبانی مدیریت رفتار سازمانی" برگزار می شود.

به گزارش خبر، محمد احمد بافنده مدرس سمینار مبانی مدیریت رفتار سازمانی در نظر دارد در پنج بخش و چهارده فصل تنظیم شده این دوره آموزشی را برگزار نماید.

بخش اول شامل مفهوم های رفتار سازمانی وشامل دو فصل مهم است . اول اینکه کلا رفتار سازمانی چیست و رفتار سازمانی از نگاه های صاحب نظران  به چه نوع رفتارهایی تحلیل شده و اینکه رفتار سازمانی لازمه فراگیری برای همه مدیران و کارمندان است . چه آنان که مدیریت می کنند و چه آنان که مدیریت می شوند و بایست حدود خود را در سازمان دانسته و رعایت کنند.

در بخش دوم شش فصل را تعریف کرده و در قالب مدیریت رفتاری های فردی، به مدیران ، کارکنان به تفکیک توجه کرده و نسبت به ارتقاء هر سازمان وچگونگی هماهنگی بیشتر بین رفتار فردی و مناسب کردن این رفتار جهت انسجام یک سازمان اشاره کرده ایم.

در بخش سوم بعد از توجهات به رفتار فردی در فصل های متعدد به چگونگی ترکیب رفتار افراد و چگونگی ترکیب مناسب افراد در جامعه کاری اشاره کرده است .

در بخش چهارم فراگرد های رفتاری سازمانی در قالب دو فصل یازدهم و دوازدهم مورد اشاره و تحلیل قرار گرفته است .

در بخش پنجم با دو فصل که در حقیقت بخش نتیجه گیری  است. ارزش های رفتار سازمانی از تعاریف ابتدایی تا افراد و گروه را توضیح داده در فصل های سیزدهم و چهاردهم ارزشهای این تعاریف و نتیجه حاصل را توضیح می دهد .

جهت دریافت فایل پرزنت این سمینار روی کلمه دریافت کلیک فرمائید

دریافت
عنوان: رفتار سازمانی
حجم: 4.28 مگابایت
 

  • دکتر محمد احمدی بافنده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی