دکتر محمد احمدی بافنده

مدرس دانشگاه، کارشناس دریایی،حمل و نقل و امور شهری

کتاب " احیا و جهانی شدن اقتصادملی با نگرش اقتصاد مقاومتی" نوشته محمد احمدی بافنده، مدرس دانشگاه و یک از مدیران ارشد حوزه اقتصاد و مدیریت شهری کشور، نوشته شده است.

 این کتاب، با نگاهی کاربردی به اقتصاد مقاومتی در جایگاه ایران مقتدر1404، مبتنی بر تجارب تلخ و شیرین تاریخی و به اتکای ظزفیت های بالفعل و بالقوه ی موجود در کشور ‌ با هدف انتقال بهتر مفاهیم، برای دانشجویان و همچنین علاقه‌مندان این حوزه تالیف و به چاپ رسیده است. 
این اثر در چهار فصل به پرسش‌هایی درباره شناخت، قابلیت‌ها،‌ منابع توسعه و چگونگی برون رفت از مسائل پیش روی کشور ایران از گذشته تا کنون  پرداخته است.

کتاب با عنوان‌های «ایران، تاریخ، تمدن و ظرفیت هایش»، «غرب، تطور تاریخی و نسبت آن با شرق اسلامی»، «انقلاب اسلامی، شرایط امروز، چشم انداز فردا» و «چه می توان کرد؟ چه باید کرد؟» به مباحثی مانند تمدن ها و تاریخچه اقتصاد کشور ایران از قبل از اسلام تا ایام بعد از انقلاب اسلامی ، وضعیت پیش روی غرب در فضای اقتصادی از گذشته تا کنون و نیم نگاهی به سندچشم انداز بیست ساله جمهوری اسلامی ایران و اجرای صحیح سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در ایران اشاره دارد.

چاپ نخست
 « احیا و جهانی شدن اقتصادملی با نگرش اقتصاد مقاومتی » با شمارگان 1000 نسخه در 208 صفحه، به بهای 17 هزار تومان به همت انتشارات «نشر ترنگ» منتشر است.


  • دکتر محمد احمدی بافنده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی