دکتر محمد احمدی بافنده

مدرس دانشگاه، کارشناس دریایی،حمل و نقل و امور شهری

کتاب نقش جغرافیایی منطقه ای ایران در جهانی سازی حمل و نقل و ترانزیت منتشر شد

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۰ نظر

محمد احمدی بافنده کتاب نقش جغرافیایی منطقه ای ایران در جهانی سازی حمل و نقل و ترانزیت را منتشر کرد. دغدغه بافنده جهت آگاهی بخشی در جهت شناساندن جایگاه سوق الجیشی سرزمین ایران باعث شد تا این کتاب را تألیف و منتشر نماید.

کتاب نقش جغرافیایی منطقه ای ایران در جهانی سازی حمل و نقل و ترانزیت به موضوع زیستگاه های اولیه ایرانیان در کنار رودخانه ها و دریاها که باعث بروز جنگ ها در کوهپایه ها و مناطق صعب العبور می شده است می پردازد.

در این کتاب می خوانیم که پس از تشکیل امپراتوری های ماد و هخامنشی، توجه دولت مردها به ظرفیت های ترانزیت و جابه جایی کالا از شرق تا غرب سرزمین ایران باعث ایجاد شبکه های آبرسانی به مرکز ایران و سپس ساخت جاده ها و ایجاد زیرساخت های مناسب اسکان مردم وتسهیل امور کاروان های تجاری گردید. کشورگشایی هایی که در طول تاریخ ایران شکل گرفته و اتصال مسیرهای فلات هندوکش و پامیر و تبت به فلات آناتولی از طریق فلات ایران، صرفاً و قطعاً جهت تسهیل این امر مهم و رونق بخشی به اقتصاد سرزمین بوده است.

مریم غفوری مدیر اجرایی و ناظر چاپ، مهران فرجی ویراستاری، پردیس دانش لیتوگرافی و چاپ کتاب را برعهده داشته اند که توسط نشر ترنگ منتشر شده است.

  • احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی

احمدی بافنده

جانم فدای ایران

دکتر محمد احمدی بافنده

فروش و دانلود کتاب

کتاب الکترونیکی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی