دکتر محمد احمدی بافنده

مدرس دانشگاه، کارشناس دریایی،حمل و نقل و امور شهری

دومین اثر جامع و تخصصی دکتر محمد احمدی بافنده در حمل و نقل در کلان شهرها و جهان شهرها  ، با هدف انتقال بهتر مفاهیم، برای دانشجویان و همچنین علاقه‌مندان این حوزه تالیف و به چاپ رسیده است.

این اثر در هفت فصل به پرسش‌هایی درباره شناخت، قابلیت‌ها،‌ منابع توسعه و چگونگی بهره‌برداری شبکه حمل و نقل و ترافیکی برای طراحی نظام مدیریت شهری با نگرش ایجاد مبانی شهرایمن و بانشاط برای شهروندان پرداخته است. پنج فصل نخست کتاب با عنوان‌های «مبانی»، «جهانی شدن ، ظهور کلان شهرها و جهان شهرها» ، «حمل و نقل شناسی» ، «ابعاد اقتصادی ، اجتماعی و فضایی جهانی شدن و تاثیر آن بر حمل و نقل» و «جهانی شدن و سیر تاریخی سامانه حمل و نقل» به مباحثی مانند اهمیت جهانی شدن و وضعیت دیگر کلان شهرها به این موضوع با نگاه به توسعه در سیستم حمل و نقل شهری اشاره دارد.
دو فصل دیگر کتاب، شامل «حمل و نقل در تهران» و «نتیجه گیری و پیشنهادها» به وضعیت کنونی کلان شهر تهران بعنوان پایتخت ایران و سامانه های حمل و نقل عمومی و راهکارهای موود جهت بهبود وضعیت است.

جهت خرید به شماره تماس و8849940200یا به ایمیل ahmad_bagheri80@yahoo.com تماس حاصل نمائید .

مشخصات کتاب :

280 صفحه چهار رنگ در ابعاد وزیری

قیمت :25,000 تومان

  • دکتر محمد احمدی بافنده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی