دکتر محمد احمدی بافنده

مدرس دانشگاه، کارشناس دریایی،حمل و نقل و امور شهری

فرا رسیدن محرم الحرام تسلیت باد

دکتر محمد احمدی بافنده | | ۰ نظر

هوای حسین                                هوای حرم زد به سرم

روانه شوم به سوی ضریح                  بگیری اگر زیر بال و پرم

منزلگه عشاق دل آگاه حسین است ، بیراهه نرو ساده‌ترین راه حسین است ، از مردم گمراه جهان راه مجویید ، نزدیک‌ترین راه به الله حسین است.

بسم الله الرحمن الرحیم

اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِ اللهِ وَعَلَى الْاَرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنائِکَ، عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَبَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ
فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) را به همه عاشقان و مریدان آن حضرت تسلیت عرض می نمایم.
بار دیگر محرم از راه می رسد تا عاشقان حق و حقیقت درسوگ شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و شهیدان کربلا عزاداری کنند و درحسرت لبیک به نوای هل من ناصرینصرنی سومین پیشوای شیعیان جهان اشک حسرت بریزند.
ماه محرم فرصت همنوایی با کاروان کربلا و احیاء شور و شعورعاشورایی است تا درطنین صدای پرسوز عزاداران سید الشهدا(ع)، لختی درنگ کنیم برای تفکر در ماهیت قیامی که بقای دین و انسانیت را تضمین کرد و به مکتبی برای آموختن الفبای، ایثار،آزادگی، خلوص و خدا محوری مبدل شد.
با امیدبه اینکه به تأسی از رهروان راستین نهضت حسینی، از تعزیت این ایام برای بیداری و بصیرت در راه احیای دین خدا بهره جوییم، عزت و سربلندی اسلام و مسلمین را از ایزد منان خواستارم.

کلیپ-محرم
حجم: 5.29 مگابایت

  • دکتر محمد احمدی بافنده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی