دکتر محمد احمدی بافنده

مدرس دانشگاه، کارشناس دریایی،حمل و نقل و امور شهری

کتاب «لجستیک و حمل و نقل در جهانی شدن اقتصاد ایران» منتشر شد

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۰ نظر

کتاب «لجستیک و حمل و نقل در جهانی شدن اقتصاد ایران» به نویسندگی محمد احمدی بافنده به همت انتشارات نشر ترنگ راهی بازار نشر شد.

محمد احمدی بافنده نویسنده کتاب «لجستیک و حمل و نقل در جهانی شدن اقتصاد ایران»، اظهار کرد: این کتاب با توجه به اهمیت جغرافیایی سرزمین ایران که از دیرباز مهد تجارت و بازرگانی منطقه و آسیا بوده و با اشاره به زیرساخت های موجود طی قرون و اعصار گذشته، تحرکات و قدرت لجستیکی،‌ این کشور را در منطقه را بررسی نموده وبه سیاست بیان نقش جهانی و منطقه ای ایران در جهانی شدن اقتصاد منطقه غرب آسیا پرداخته که به قلم تحریر درآمده و منتشر شده است.

این اثر در سیزده فصل به پرسش‌هایی درباره شناخت، قابلیت‌ها،‌ منابع توسعه و بیان اهمیت و ظرفیت های موجود حوزه لجستیک و حمل و نقل کشور عزیزمان ایران اشاره نموده است.

چاپ نخست کتاب « لجستیک و حمل و نقل در جهانی شدن اقتصاد ایران)» در 420 صفحه، به بهای 60 هزار تومان به همت انتشارات «نشر ترنگ» منتشر شد.

 

 

  • احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی

احمدی بافنده

جانم فدای ایران

دکتر محمد احمدی بافنده

فروش و دانلود کتاب

لجستیک

کتاب الکترونیکی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی