دکتر محمد احمدی بافنده

مدرس دانشگاه، کارشناس دریایی،حمل و نقل و امور شهری

دکتر محمد احمدی بافنده،،‌ از چاپ کتاب «الزامات و ویژگی های مهم در طراحی و ساخت ایستگاه ها و پایانه های مترو» خبر داد.


این کتاب، با توجه به روند ارائه خدمات شهری در کلان شهرها و جهان شهرها به منظور توسعه رفاه اجتماعی از طریق مترو با حداقل آلایندگی و تخریب محیط زیست انجام می پذیرد و  اهمیت بنیادین ایستگاه ها و پایانه ها در بدنه طراحی و ساخت آن تدوین و به چاپ رسیده است.

کتاب الزامات و ویژگی های مهم در طراحی و ساخت ایستگاه ها و پایانه های مترو» نوشته محمد احمدی بافنده، مدرس دانشگاه و یکی از مدیرعامل سابق شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه با بیش از یک دهه تجربه در حوزه شهرداری تهران در بخش های مختلف اظهار کرد: این کتاب، با محوریت تبیین چرایی اهمیت طراحی و ساخت پایانه ها و ایستگاه ها با نگاه به تنوع و تراکم بایستگی ها و  فناوری هایی که در طراحی و ساخت ایستگاه ها و پایانه ها بکار گرفته می شود ‌ با هدف انتقال بهتر مفاهیم، برای دانشجویان و همچنین علاقه‌مندان این حوزه تالیف و به چاپ رسیده است.

احمدی بافنده، در معرفی کوتاهی از این کتاب، گفت: این اثر در پنج فصل به تجهیز و طراحی و ساخت پایانه ها و ایستگاه ها با استانداردهای جهانی و نیازمندی های داخلی پرداخته است.
پنج فصل کتاب با عنوان‌های  سیستم ها و تجهیزات کنترل، علائم و مخابرات، طراحی و ساخت ساختمان ایستگاه های مترو، طراحی و ساخت ساختمان پایانه های مترو، پدافند غیرعامل و پیشنهاداتی جهت اصلاح و بالابردن کارایی پست های تخلیه فاضلاب اشاره دارد.

چاپ نخست «الزامات و ویژگی های مهم در طراحی و ساخت ایستگاه ها و پایانه های مترو»  با شمارگان 2000نسخه در 192 صفحه، به بهای 18 هزار تومان به همت انتشارات «ترنگ» منتشر شد.

  • دکتر محمد احمدی بافنده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی