دکتر محمد احمدی بافنده

مدرس دانشگاه، کارشناس دریایی،حمل و نقل و امور شهری

کتاب شناخت بدن انسان

این کتاب ترجمه ای است متنوع با بهره گیری از متون روز جهانی که توسط ناشر محترم نشر ترنگ سرکار خانم مریم غفوری جمع آوری و با همکاری گروه مترجمین به سرپرستی سرکار خانم نگار افشار به رشته تحریر به زبان فارسی در آمده است.

این کتاب ترجمه ای است متنوع با بهره گیری از متون روز جهانی که توسط ناشر محترم نشر ترنگ  سرکار خانم مریم غفوری جمع آوری و با همکاری گروه مترجمین به سرپرستی سرکار خانم نگار افشار به رشته تحریر به زبان فارسی در آمده است.

این کتاب با 435 صفحه به صورت مصور با تصاویر کتاب معتبر آناتومی گری که از مهمترین کتاب های آموزش آناتومی در سطح دانشگاههای علوم پزشکی و پیراپزشکی می باشد تنظیم و بصورتی کاملأ تشریحی در هجده فصل و در جهت آشنایی همه اقشار جامعه توسط اینجانب آماده سازی و تنظیم و چاپ گردیده است.

قطعأ نظرات سودمند خوانندگان می تواند در جهت بهبود کیفیت مطالب موثر باشد.

ضمنأ توصیه اکید می گردد جهت هرگونه اقدام درمانی می بایست از طریق پزشک معتبر اقدام شود و به هیچ عنوان اطلاعات کتاب مبنای هیچ روش درمانی نمی بایست مورد استفاده قرار گیرد.

 

با تشکر

محمد احمدی بافنده

 

Gray”s Anatomy

  • دکتر محمد احمدی بافنده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی